Axel - Puzzle, Gry, Karty Altaria Starcie Wymiarów Nowe puzle
 
     

Regulamin zamówień internetowych

Menu

Regulamin sklepu internetowego axel.pl

(ostatnia aktualizacja 23.12.2014)

I. Informacje o firmie

  1. Sklep internetowy Axel.pl, zwany dalej Sklepem, prowadzony jest przez firmę:

Axel-Malina S.C.
J.Malina, D.Malina
Kornatka 170
32-410 Dobczyce
NIP: 9571068214

  1. Sklep prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet.
  2. Wszelkie informacje na temat Sklepu, zamówień, reklamacji, itp. można uzyskać pod numerem telefonu 12 271 11 19 (opłata zgodnie z cennikiem operatora) w dni robocze, w godzinach 08:00-16:00 lub pod adresem e-mail axel@axel.pl
  3. Wszystkie ceny na stronie Sklepu podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili potwierdzenia przez klienta zamówienia. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty Sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.
  4. Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy jest sąd właściwy dla siedziby Sklepu.

II. Zamówienia i sposób ich realizacji

  1. Zamówienia są przyjmowane przez stronę www.axel.pl/zamowienia, lub w wyjątkowych przypadkach telefonicznie pod numerem 12 271 11 19.
  2. Do złożenia zamówienia wymagane jest podanie danych kontaktowych w formularzu zamówień.
  3. Po złożeniu zamówienia klient dostaje informację o jego przyjęciu na adres e-mail podany w formularzu kontaktowym. W tej wiadomości znajdują się m.in.:
    • liczba i cena zamówionych produktów, wraz z podatkiem
    • koszty dostawy i ewentualnie koszty wybranego sposobu płatności
    • przewidywany termin realizacji zamówienia
  4. Realizacja zamówienia rozpoczyna się:
    • w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze - natychmiast po potwierdzeniu złożonego zamówienia
    • w przypadku zamówień płatnych z góry - w chwili zaksięgowania na koncie sklepu wpłaty za zamówienie
  5. Od momentu złożenia zamówienia, do momentu jego realizacji klient może anulować złożone przez siebie zamówienie kontaktując się ze sklepem e-mailowo bądź telefonicznie.
  6. Czas realizacji zamówienia to maksymalnie 3 dni robocze, czas realizacji zamówienia jest podawany każdorazowo klientowi po złożeniu przez niego zamówienia.
  7. Termin otrzymania zamówienia przez klienta to czas realizacji zamówienia powiększony o czas dostawy zamówienia, zależny od wybranej formy przesyłki.
  8. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary:
    • przy odbiorze - za pobraniem lub przy odbiorze osobistym w Sklepie;
    • z góry przelewem bankowym na konto Sklepu: 54 1240 5051 1111 0000 5239 5653
  9. Zamówienia zagraniczne mogą być opłacane tylko z góry.

III. Zwroty, odstąpienie od umowy

  1. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta klient może odstąpić od umowy kupna-sprzedaży bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów w ciągu 14 dni od odebrania zamówienia.
  2. Aby odstąpić od umowy, należy przesłać jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną na adres axel@axel.pl wraz z informacjami pozwalającymi na jednoznaczną identyfikację zamówienia (np. numer zamówienia, adres dostawy, itp.) a następnie zwrócić towar zgodnie z informacjami przesłanymi przez Sklep w odpowiedzi na oświadczenie odstąpienia od umowy.
  3. W przypadku odstąpienia od umowy, Sklep gwarantuje zwrot w ciągu 7 dni pełnej kwoty zamówienia, wraz z kosztami przesyłki. Zwrot płatności zostanie dokonany takim samym sposobem, w jaki została ona poniesiona, chyba że jest to niemożliwe (w takim przypadku - przelewem na wskazane konto bankowe).
  4. Klient może także w ciągu 14 dni zwrócić część zamówienia (np. niektóre zakupione produkty), w takim przypadku Sklep gwarantuje zwrot ceny tych towarów w momencie ich zamawiania oraz zwrot kosztów przesyłki, proporcjonalnie do wartości całego zamówienia.
  5. Koszty zwrotu towaru (dostarczenia ich do siedziby Sklepu) są ponoszone przez klienta.
  6. Klient odpowiada za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania.

IV. Reklamacje

  1. W razie wszelkich niezgodności zawartości paczki ze złożonym zamówieniem, uszkodzenia produktu lub braku elementów klient może złożyć reklamację pod adresem e-mail axel@axel.pl podając dane niezbędne do identyfikacji zamówienia (np. adres dostawy, numer zamówienia, itp.) i dokładnie opisując problem.
  2. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), klient może zdecydować czy Sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu, zaakceptuje obniżoną cenę lub wybierze inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
  3. Reklamacje są rozpatrywane w terminie do 14 dni.
  4. W przypadku konieczności zwrotu produktu Sklep wzywa kuriera, który podejmuje paczkę od klienta. Klient nie ponosi żadnych związanych z tym kosztów.
  5. W przypadku gdy w wyniku reklamacji następuje zwrot towaru, Sklep zwraca klientowi pełną kwotę zapłaconą za towar oraz proporcjonalnie koszt dostawy.

 





 
     
 
 

Copyright© 2017 AXEL SC. All Rights Reserved.

ul.Rynek 38, 32-410 Dobczyce
+48 12 271-11-19
axel@axel.pl

Aktualności Katalog Zamówienia Might&Magic Heroes Altaria Produkcja na zlecenie Kontakt